f- f- f- f- finfredag.

Känner lite lätt ångest över att jag inte fotat något vettigt på jag vet inte hur länge. Det är fan pinsamt för att vara jag. Men förhoppningsvis blir det nog någon plåtning innan jag åker :) det löser sig nog!

Idag ska jag åka till Kalmar, för i morgon så gifter sig Bella Karlsson & Tim Jönsson. Och jag ska så fint agera bröllopsfotograf, jävligt nöjd med det. Hoppas brudparet blir nöjda med bilder bara!
Håll tummarna för oss, att de blir bra och att vädret är fantastiskt.

I onsdags åkte Karin, Jessica, Matilda och jag till "lilla grekland" och tog en glass, då Karin fyllde 23 ^_^ grattis hjärtat! Efter det spenderade vi lite tid med att sitta nere i byn, där det sprang runt en massa tokiga studenter som hade skattjakt. Det såg så roligt ut, började fundera varför vi inte hade något sånt när vi slutade.. Oh well, en del var nakna, andra körde striptease framför bilarna, några grabbar körde en del avancerade sexställningar på torget och det var allmänt underhållande att titta på.. Just det, dem badade så fint i fontänen också, ångrar lite att jag inte hade kameran på mig just då.

Gårdagen var en för jävla bra dag. Mormor fick åka till Karlshamn och fick nytt blod, så nu hoppas jag på att hon är piggare, får se när jag hälsar på senare :) Karneval var det med ja, alltid lika spännande att se hur kreativa dem är, och jag tyckte faktiskt det var ganska lyckat i år. Träffade en hel del människor; Emilija, Nina, Zara och systerliten plus en massa andra. jag tror jag har börjat förstå vad folk menar med att jag så gott som käner var och varannan människa.. Oh well.. Möte upp min fin Jeca, sen blev det pizza och en öl, och det var himla fint.. Och resten av dagen var inte alls dum ;) så kan väl säga att dagen i sig var utomordentligt fin!





Denna dagen kunde dock börjat lite roligare men jag är vaken i alla fall..
Tack och lov finns det "glukagon sprutor" :)


ha en awesome finfredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0