For Getta

Varje gång, Jag menar varje gång jag ser avsnittet där Warrick Brown [ CSI; Las Vegas ] dör, storgråter jag.
Jag storgråter, jag såg det för 15min sen, jag grät! Det är så hemskt, jag dör lite inombords varje gång. Han är min absoluta favorit i CSI, i love him. Jag hatar att dem tog bort honom ifrån serien, dock vet jag att han knarkar, och därför fick han inte vara kvar, men han var ju en grym skådespelare, finns sjukt mycket folk som håller på med annat vid sidan om och får åka in och ut ur fängelset men dem får fortfarande vara med -.-'

Men men, han är ju med i 8 säsonger i alla fall, dock dör han i sista avsnittet.

 

 

Warrick Brown ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0