Cupcakes

Idag, plockade Nina upp mig vid 10 tiden, åkte och handlade, träffade en som vanliga lika trevlig Sammy där. Jag kommer fortfarande ihåg att jag ska få slå dig ^_^ IN YOUR FACE! ;)

Väl hemma hos Nina, bjuder hon på frukost. Lär mig något nytt, att ha ruccola sallad under skinkan på smörgåsen, inte alls tokigt, jag som inte ens gillar ruccola. Sen blev det cupcake bakning för hela slanten. Det gick bli chokladsmak, och sedan gjode jag cupcakes med Marabou sensation hallon yoghurt och Nina använde sig av mörk choklad och hasselnötter.. In med dem i ugnen, och sen på att göra glasyren. Vi använde oss av massa massa ( som nina skulle säga ^^ ) florsocker, cream cheese, smör och karamellfärg. Vi gjorde grön och rosa glasyr. Sen under tiden glasyren skulle stelna till lite, tittade vi på gamla bilder och filmer, jisses säger jag bara. Haha, jag dog lite inombords. Sen blev det till att dekorera cupcakesen, kladdigt men fint blev det. Sen var vi självklart tvunga att fota det så fint upplagt på ett tvåvånings kakfat.



De smakade underbart gott med, åh. Fast de är så söta, så man ville inte äta upp dem.

Tack för en fin dag sweetness :* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0