brown eyed girl.

Jobbhelgen gick galant! :>
I går, åkte jag till P och lagade mat till oss. Det blev att jag stannade över natten, vilket inte var planerat egentligen. Och självklart så blev det storm, och då menar jag S T O R M ! Man kände hur vinden drog i knutarna på huset, och hur fönstrena skallrade. Vaknade vid tre tiden i natt, då hade strömmen gått. Och sedan har vi varit vakna till och från..  När vi vaknade var det fortfarnade strömavbrott.. Och troligvis får de inte tillbaka strömmen idag :/ Men hoppas de får tillbaka den snart så inte allt i kylen/frysen går till spillo.. Jag erbjöd P att sova hos mig, så han kan få kaffe i morgon, men får se hur han gör. När vi skulle ut till Olofström så körde det hållet så man kommer ut till Vilshult, men det gick inte för där låg det 2 stora träd rätt över vägen, P skulle sågat upp de men de ena trädet låg så illa, så han vågade sig inte på det :/
Så vi vände och tog ett annat håll, och även där låg det två träd över vägen,  men det sågade han upp som ingenting :) Jag blir så imponerad av att se honom göra det, jag vet inte varför men, ja!

I morgon, står det gravidfotografering på listan! :D Ska bli så roligt.
Tycker gravid utstrålar sån skönhet, vet inte varför men ja.. Sen att tjejen jag ska fota är ursöt gör ju bara att det kommer bli jättebra :3 Någon som har ett tips på hur man bäst tar  "gravidfoton"?


Btw, fick hem linserna från pigtail.se igår, det är galet bekväma och jätte snygga!
Det var inte alls som mina förra, som hade ett sånt stort hål så min vanliga ögonfärg syntes igenom  på ett sånt fult och markerat sett..  Min vanliga ögonfärg smälter in så bra i dessa linerna, de är amazing! Och jag ska lätt beställa där ifrån igen. Jag rekomenderar verkligen dem! Gillar att just dessa har en markerad linje runt om, som gör att ögat ser större ut :D






Slänger in en bild en annan dag där man ser hela ansiktet ^_^

Kommentarer
Postat av: simone H

Fina linser :)

2011-02-10 @ 12:35:19
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0