tjejkväll med middag och film.

God morgon! :)

Igår hade jag en alleles underbar dag, tack vare mina fina vänner; Ellinor, Nina & Zara ♥
Vi hade bestämt oss för tjejkväll, vilket det blev också!
Vi lagade mat, ungsstekta potatisar med ost, fläskfilé och en god sås. Mästerkockarna ftw.
Till maten kollade vi på ett ytterst märklig film, Ligg med mig! En norsk film konstaterar vi, och dör lite av skratt.
Tur nog var det textat ;) Som sagt mycket speciell film, ganska komisk faktiskt. Jag skrattade mig fördärvad över hur dålig den var. herrejisses.



Förstår inte riktigt hur filmen kan ha fått så bra kritik.

Sen blev det dipp med grönsaker :) Ellinor hade valt kålrabbi, som ingen annan av oss smakat. Men det var fullt godkänt! :) Vi kollade på The Experiment - som är en FANTASTISK film. Se den :D



grymt bra.

Sen blev det nästan hela Flickan som lekte med elden. Väldigt spännande film, dock har jag inte sett den första filmen -_-' Oh well..


Vill i alla fall sumera att jag är väldigt nöjd med kvällen och sällskapet. Helt perfekt.
Miljoner tack till finisarna som var här och gjorde kvällen till den bästa på länge. i love you guys! ♥

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack detsamma! Va en sjukt rolig kväll! :) <3

2012-04-09 @ 15:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0