Fancy Friday!

Min sista helg i sverige for now. Så lagom dramatiskt, kommer hem i augusti igen :)
Men i dag känns det som om ALLT kommer gå som det ska, lite balfotografering ska jag hinna med innan jag drar mig mot Kullamark, där fest är som bäst och träffar de finaste människorna som finns. Åh, jag blir glad i hela själen bara av tanken på att jag ska få träffa alla personerna jag tycker så mycket om samtidigt! Min älskade kamera ska troget vara med mig, och även hora runt som vanligt för systemkamera på fest är ju väldigt kul :) tydligen.

Min lilla kusin Michael, har blivit stor och tog studenten igår! Grattis ♥
släger upp ett par bilder som knäpptes igår :)


Louise R


Sara K.


Dennis S


bästa kusin Michael A




bäst ös var det garanterat på IP3's åk. Önskar att jag hade filmat det istället.


Känner att jag avslutar med en bild på från v; Jecas mamma, Pauliinas mamma och min lilla mamma. Och alla är så små och söta! :3 ♥


Oh well, hörs och ses. Kameran lär gå varm ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0