<3

jag vill sitta högre än hustaken, så nära himlen jag kan komma en vårkväll.
jag vill blicka ut över staden jag kallar mitt hem, och känna en glädje spridas igenom kroppen.
nära och kära ska närvara. du, jag och vi.
vacker musik tillsammans med våra fyllestämmor ska eka mellan husen.
dem ska höra oss på gator och torg.
vi ska dansa tills vi inte känner marken under våra barfota fötter.
det doftar regn och världen är vackrare än någonsin, även du.
endast våra ögon och stjärnor ska tindra.
våra hjärtan ska slå i takt med varandra.
vi ska skratta tills vi dör och dö tills vi skrattar igen.



12-03-15 23:17

resultatet av sinnesrörelse och musik.



Kommentarer
Postat av: Nina

Jättefin text! <3

2012-03-16 @ 08:39:11
URL: http://justonepicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0