kärlek vid sista ögonkastet.

Yes, sämst på uppdateringar.
Sämst på allt just nu känns det som faktiskt, oh well.. Det får man väl vara ibland.
Ja, ta mig fan man får vara dålig någon gång. Enkelt.
 
 
Jag har i alla fall varit i Vilhelmina tillsammans med systerliten och Isak. Finns en del bilder från den resan, dock har jag inte orkat lägga ner tid på att lägga upp dem. Får väl göra det när jag är färdig med att vara dålig.
Hade en alldeles förträfflig tid där upp i Norr i alla fall. Lärde känna mycket kul folk, och mådde allmänt bra där.

Besökte även Danmark i lördags tillsammans med systerliten, alex och födelsedagsbarnet Isak som fyllde 22år i söndags, grattis! Det var lyckat, hotell och allt. Mycket fint må jag säga.
 
 
Har hamnat där igen där jag har musiken som tröst, det var många år sen jag var här sist.
Men musik fungerar som en oerhört bra tröst, då den inte förväntar sig något ifrån dig. Du får må precis hur du vill, vara vem du är och inte behöva förklara dig för valen du gjort. Underbart!
 
 
 
I morgon åker jag iväg till Karlskrona för att hälsa på min Marcus, ska bli fint att ses igen :)
Prata om livets stora mysterier och sånt där.
 
 
 
Och lördag blir det Halloweenfest hos min fina saknade Ellinor ( & tage ofc ) Jag är faktiskt väldigt taggad inför detta, då jag vet exakt vad jag ska vara, dock är outfiten liiite osäker ännu, men ja vafan. Det får bära eller brista.  Kul ska vi ha i alla fall :)





För övrigt vill jag bara säga att uppskatta de små sakerna här i livet, det är bland dem finaste som finns.
Finns så få små ord som kan göra hela ens dag eller bara något så enkelt som ett leende :)


Oh well, uppdaterar när jag slutat vara dålig igen :) haha. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0