händelserikt.

i måndags var jag malmö på malmöfestivalen med finaste caroline  och hennes vän nicolina:] 

vi såg Kapten Röd, bilder kommer senare. Kollade lite på Helt Off & Amanda Jensen också. Hade en ytterst trevlig kväll och fått massa bra bilder på Kaptenen, strax innan jag skulle gå till centralen skildes vi åt och jag traskade iväg själv. Det var nästan 45min innan mitt tåg skulle gå så jag satte mig inne på centralen och pluggade i hörlurarna. Helt plötsligt har klockan blivit lite mer, så jag ställer mig i kön för att köpa biljett. Då kommer de fram en udda figur till mig och säger; förlåt men jag måste bara säga, att det måste vara olagligt att vara så vacker som du är. Jag tittar förvånat på honom och undrar om han driver med mig, men jag tackar snällt. Och han fortsätter och överrösa mig med komplimanger och han berättar ngt om en bilolycka och att det är därför han pratar tyst och långsamt, han visar mig tre fingrar i luften och sen lutar jag mig fram för jag hör inte vad han säger och då sätter han ett finger framför sina läppar och ser pilimarisk ut och viskar; jag är schizofren. Jag minns inte vad min reaktion var men sedan visar han upp fyra fingrar i luften och lutar sig fram med ett finger framför läpparna och säger; fast det är jag egentligen inte, och så skrattar han. Fast han skrattar inte på ngt vanligt sätt utan mer; nervöst och skrämmande. Då får jag lite smått panik med tanke på att sättet han ser på mig, får mig att tro att han talar sanning. Han frågar om inte han och jag kan ta en fika ngn dag, jag tackar men säger att jag är dessvärre inte härifrån. Han svarade att det var tråkigt men du borde ha en skylt där det står; fallrisk! Den man som inte faller för dig är det inte riktigt rätt hos...  Jag tackade honom, sa snällt att jag var tvungen att gå, gav honom en kram och gick. Jag gömde mig ett tag! Skulle ut och köp biljett, så ser jag honom, så¨jag går ut och ska köpa biljett och de strular och tåget skulle gå om tre minuter (!) stress och lite rädsla, men jag hinner med tåget :) men är fortfarande lite skärrad.

 

Han var säkert harmlös eller så drev han med mig, jag vet inte vilket. Men ja, det var lite skrämmande måste jag säga, dock var han ytterst trevlig.

 

Sen blev jag i princip uppraggad av en 44årig man på tåget också -.-'

 

jag citerar william; "du är en äckelmagnet!"

 

jag blir bara uppraggade av äldre och skumma människor, är sumeringen av williams citat.

 

men jag bjuder på en bild 'cause i'm the awesome mazk!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Du är ju så jävla snygg! Man vill ju bara äta upp dig :D <3

2010-09-16 @ 12:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0