Baby we can do it all night

Nu sitter jag här i min ensamhet och asgarvar åt bilderna från i lördags, ska jag vara ärligt så för EN GÅNGS SKULL har jag inte tagit alla bilderna, jag hade knappt kameran xD haha! Lovely! Minns inte allt, men jag var kalasfull och hade massa trevligt och jag tackar folket som kom, ni är guldvärda! ♥ Puss på er! Så nu ska ni få se vad ni missade xD Jag missade nog en hel jävla massa men, whatever!
































myspys på altanen ^_^
























Seriöst, vem pratar jag med i telefon? Har inget minne av detta xD






När alla hade åkt hem så kom Hampus och Nicke tillbaka :D


här är det mys på högsta nivå!



Haha! Sen kom Petra & Daniel, jag gick och la mig runt halv fem tiden och då hör jag; Nicke, Pidden och Daniel yla disney låtar för full hals! Mycket underhållande måste jag säga, låg och skrattade lite för mig själv :) Inte för att det lät illa eller så men de var så komiskt ^_^



Såhär ser köket ut efter en lyckad fest! :D Så lagom kul att städa -_-'

Måste tacka alla underbara människor som kom, jag hade hur roligt som helst ( det jag kommer ihåg i alla fall ) haha! Detta m¨åste göras om, heltklart! ♥

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Sjukt kul var det!! Måste verkligen göras om!! :D <3

2010-12-20 @ 19:58:38
Postat av: Nina

ge tillbaka lördagen, NU!



håller med Elli, måste verkligen göras om! :)

2010-12-22 @ 19:30:13
URL: http://justonepicture.blogg.se/
Postat av: Meridiana

LÄTT <3

2010-12-23 @ 09:53:04
URL: http://knottyphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0