Birthday!

Yup, min födelsedag idag då, nu är jag 21år gammal... eller ja, ung!
Dock är jag lite småsjuk, känner mig hängig och har ont lite här och var. Tror till och med jag hade feber igår :/
Så det känns ju lagom roligt men jag ska inte klaga! (:
jag skulle egentligen åka ut till Olofström för att träffa mamma, mormor & morfar men ja, får se hur det blir.
jag hade behövt handla, har ingenting här :( men men, det löser sig det med.

Det har snöat en hel del också.. mysigt om man är inomhus iaf :)

Nehej, jag ska väl gå ner och bosätta mig i soffan ett tag.
Hörs kanske senare!


Puss


Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis älsko! <3

2010-12-23 @ 12:37:37
URL: http://justonepicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0