irriterande!

jag blir så arg!

Min mormor är 71 år gammal och har en skada i sin ena hand sen många år tillbaka och kan inte göra allt, och igår så hade en av postens anställda sagt till henne; Din jävel, att du inte har skottat på 14 dagar! Så säger man inte till en äldre dam, så säger man inte till någon! Det är fruktansvärt oprofessionellt gjort. Jag kan visserligen postsnubbens reaktion om dem hade varit och klagat innan, men nu hade dem inte det.

Och min kära mormor säger ändå att min man är då dålig så kan kan tyvärr inte hjälpa mig.

Plus att de som skottar vägen skottar alltid så det blir en stor vall vid deras brevlåda, och min mormor gör ALLT hemma, så hon kanske inte alltid hinner med allt!

Jag tycker banne mig att man kan visa LITE medmänskilghet, även om han haft en skit dag så ska det inte gå ut över henne!

Jag säger bara skäms!


Min mormor är en helt otrolig kvinna som jag beundrar till tusen. Hon gör allt och lite till känns det som.
Alltid så guda snäll, och frågar allt om man behöver något eller så. Finns ALLTID till hands för alla! Hon tar hand om min morfar som är dålig. Hon lämnar ingen oberörd kan jag lova! Min mormor är underbar och jag älskar henne innerligt!


Så ingen får säga så till henne!




Maailman paras mummi rakastan sinua!


Kommentarer
Postat av: Anna

jag <3 din mormor! och hennes UNDERBARA mat <3

2010-12-19 @ 01:40:54
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0