måndag.





Det var ju som sagt kalas igår och SJÄLVKLART glömmer jag att plocka upp kameran * dumma mig!*
Så jag tog inte foto på pajerna jag bakade eller ngt alls, så ni får nöja er med en paj jag fotade i somras tror jag när jag sommarjobbade.

Oavsett så antar jag att pajerna var goda med tanke på att formerna var i princip skrapade :) Dock hann jag själv aldrig smaka :( well well.. Jag kanske ska ha lite släktkalas i helgen, men jag vet inte. Måste skicka ut inbjudningar för att se hur många som kommer isf -____-'

Men men, idag ska jag troligvis till Olofström och handla lite.. Har inte köpt ngn födelsedagspresent till Peter ännu * shame on me * Så jag ska se om jag hittar ngt fint ^-^


Hej på er så länge.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Mums, skulle också skrapat hela formen ! Hoppas ni mår bra (:

2010-12-13 @ 10:08:28
URL: http://tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0