so far away

Konserten var amazing :) Blev förvånad när jag insåg att förbandet var Corroded, bra som fan var det i alla fall.
Bästa på hela konserten var i alla fall när de skulle hedra " The Rev " alltså deras dåvarande trummis, som gick bort i december förra året, då åkte alla mobiltelefoner och tändare upp, mycket vackert måste jag säga.
<3
Var på Kosmorama igår, första gången :) ( biograf i Kristianstad ) och självklart så skulle den platsen jag skulle sitta på vara täckt med en svart sopsäck? Och sen var det nog ett par praktikanter som grejade med filmen, för den blev sen och bak och fram osv.
Filmen i sig, jag hade nog velat tycka om den mer, gillade inte sättet den var filmad på dessvärre, och sen att slänga ihop 50år på 1 h och 40 min,kändes lite stressigt..
Men i övrigt så älskar jag Cornelis Vreeswijk, men jag tyckte de kändes som om filmen inte gav han rättvisa. Men vad vet jag. Dock visste jag inte att han hade diabetes och tumör i levern. Men det bästa var ändå i slutet när det stod: Cornelis blev aldrig svensk medborgare.

Men jag gillade nog filmen i alla fall.


<3




Kommentarer
Postat av: åsamaria

Tack sötnos! Ja, Det blir nog att klippa mig (:

2010-11-22 @ 22:24:09
URL: http://ausaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0