ängla kväll ~

Var på en så kallad änglakväll idag (: nyss hemkommen.

 

Lite kul saker jag fick reda på:

  • Jag har ngn som heter Bror som tycker att jag är fruktansvärt envis
  • Jag vill att allt ska hända nu, helst igår :)
  • Jag ska vara flexibel
  • Tror att jag alltid har rätt och , får jag de motbevisat så har jag typ 10 000 ursäkter
  • Vill jobba med händerna, gillar inte teori
  • Expert på att se vad folk behöver. Men borde låta folk fråga innan jag talar om det.
  • "Kör över folk ibland"
  • Livsfarligt att ha mig i bilen
  • Kommer gå ut på en pub eller ngt, träffa ngn vars namn jag inte vet, och de hela slutar med ett triangeldrama
  • Gammal skada i armen?
  • de 3-4 närmsta året kommer vara lite "hattiga" sen hittar jag rätt jobb.
  • Ngn vid namn Arne som beskyddar mig, för jag är tydligen lite oförsiktig när jag är ute, eller ngt sånt.

 

Mycket trevlig kväll i alla fall :>

 

 


Kommentarer
Postat av: Palle

vad är en änglakväll? :o

2010-10-10 @ 23:45:16
URL: http://raisondetre.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0