I belong to you

~ Cazzi Opeia.


idag har Pidden och jag packat lite och lämnat de i huset som han ska flytta in i snart :)
Och jag  stör mig på den eviga frågan; Ska ni inte flytta ihop snart, ni har ju varit tsm i 4 år nu.

Hade jag gärna gjort MEN först och främst så hade jag behövt ett jobb så jag kan betala för mig, vill inte leva på honom, ska man bo ihop ska man dela på i princip allt. Och jag behöver ta körkort först så jag inte är beroende av andra men det jobbar jag på.

Men i vilket fall som så fick jag för mig att vi skulle äta på Toddez, om nom ^-^

Så det blev bakad potatis för oss båda.
Jag tog en Boston utan annas - kyckling -



Pidden tog en Orient expressen - kebab & fetaost -




De är båda jätte goda men ja, min favorit är Boston såklart ^-^

Kommentarer
Postat av: my

Ha inte för brottom med att flytta ihop.

2010-10-25 @ 00:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0