Waka Waka

Gårdagen bestod av flytt, inte för min del då, utan för pojkvännen Farmor och Farfar :) Att tömma huset gick på 45 min ( det måste vara rekord! ) Och fylla de nya huset gick på 1 timme ungefär, så allt gick snabbare än vad jag trodde, allt som allt var vi 13 personer som hjälpte till. Och då hade två släp och en lastbil + en massa bilar.
Så det gick finfint, hoppas dem trivs i huset ^_^

Efter det, bar det av hem, laga mat och göra sig i ordning för fest :) Nicke kom och hämtade mig och Pidden, sen plockade vi upp Nina hemma hos henne, sen raka vägen ( eller ja, inte direkt raka vägen, en del felkörningar , dock inte vårt fel ) till Gammalstorp, hem till Christian.

Stämningen på festen i början var ju lite stel, men det var inget vi brydde oss om, vi skulle ha kul!
På festen var; Ellinor, Tage, Tim, Bella & Stefan. Natahlie, Jessica, Björn & Christian. Sen kom även Christians syster Nettan & hennes man Christer. Nina, Pidden och jag förståss.

 
 

 
Såhär ser de ut när Björn & Christian ska plocka ner kylskåpet för att sätta igång frysen.

 
Nettan & Jag i en fin pose - Nettan

  
Bella och Skorpan - Tage "sprutar" ner Ellinor :P - Pidden & Skorpan

 
Tejp Tejp Tejp - Tage & Stefan - Ellinor gör kaffe/galiano shot :P

 
Ellinor och Stefan har precis "dubbat" mig till Riddare Mäzi! I soffan var det myspys på hög nivå, Nina, jag och ellinor! ♥

 
mys med ninan :3 och den extremt snea kryddhyllan som säkerligen kommer rasa inom kort.















Såhär kan det gå :) Men jag hade en trevlig kväll och tackar alla inblandade eller, ja, ni vet! ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

haha rövarlåten låter mer som 20 kåta tjurar som bara står och brölar!!!

När gjorde dom detta? missade det helt haha!



lånar en krambild från din blogg till ett inlägg om det är ok :)



Tack för en trevlig kväll!

Kom ihåg! 9 dagar!



<3

2010-10-17 @ 18:36:18
URL: http://justonepicture.blogg.se/
Postat av: HanseN

NINA?!

Hur fan kunde du missa det där jävla gapandet ?!



btw, har inte under hela väckan kommit på vad detär jag "har" för bild på min mobil.. Men nu vet jag svaret ;)



http://knottyphoto.blogg.se/images/2010/pa170051_112574826.jpg

2010-10-22 @ 09:43:33
URL: http://HanseN.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0