, I was only waiting for the sky to fall down

Hittills har min dag varit finfin :)
Solen skiner, träffat massa underbara människor och fotat,  kan det bli bättre? ^__^
Var och fotade Jecas hund Nicco, knasboll delux, han började skälla när han  såg kameran och när jag började ta bilder. Men efter ett tag gick det bara bättre och bättre, för jävla söt hund alltså. Galet mysig!  

Var inom Mummi & Ukki en sväng med.
Sen kom Bea och Tobbe - sjukt länge sen jag träffade henne :o snackade lite och fotade. Mycket treligt.
Och nu sitter jag hemma och lyssnar på The World – You Make My Dreams Come True sån skön låt :> blir så glad av den.


Resten av dagen blir väl till att åka ut i skogen och sedan träffa Zara förhoppningsvis.

Kanske slänger in lite bilder senare.

Kommentarer
Postat av: Bambi

/Svar/ hihi vad kul ^^ gör det <:

2011-04-10 @ 14:03:15
URL: http://baambis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0