helgen är över.

denna helgen har ju gått snabbare än vanligt.
I fredags så spenderade jag i princip hela min dag tillsammans med Emilija och resten av styrelsen på Folkets Hus, och fixade inför Finalen i Artist 2011. Riktigt roligt som alltid, Pauliina kom också, och gjorde mig sällskap.
Satt längst fram och fotade och hade riktigt trevligt, höll nästan på att brista i tårar när allas vår favorit rappare Ajdin framförde sin låt tillängnad hans pappa.. Den är rusigt bra. Länkar till låten nedanför sen :)
Och sedan blev jag litet stött av ett visst låtval men ska inte skriva ngt om det..

i alla fall, 7 st tävlande.. Och på första plats kom; Lina Lindsjö & Thomas Haraldsson. Andra plats; Jakob Olsson. Tredje plats; Jenny Delfin.. Bra jobbat allihopa! :D

Paus underhållningen bestod av Madgic Crowd, ett gäng äldre grabbar som spelade och sjöng. Väldigt bra faktiskt, trodde inte det skulle vara så bra för att det var ett 60tals band. Men tji fick jag! :) haha. Sen i slutet kom även en kille ur publiken upp och spelade munspel, jisses så GRYM han var!

När allt var slut så skulle vi börja städa och då gick strömmen! haha, lagom kul :P Men det varade inte så värst länge. Sen kom mitt hjärta och hämtade mig, jag var sjukt segt. Hade feber och var dunder förkyld :(
Hann träffa min fina hela 45 min under vår 5års dag.


Lödagen bestod av att jag hade sovit grymt dåligt. Pidden stiger upp och ska iväg och jobba lite, jag slänger mig i duschen och går och lägger mig och sover konstant i 2 timmar, det var så skönt! Städade lite grann och sedan så la jag mig i sängen och kollade film; the breakfast club, och sedan ; the fourth kind <- SVINBRA! se den.

Pidden kommer hem och säger att vi ska ut och äta, så vi åker till Sölvesborg och äter på Steakhouse - Black & White. De har så grymt god mat där och jag var så glad, MEN självklart är jag så dunderförkyld så jag känner ingen som helst smak -_-' så ledsen. Men det var väldigt fint av Pidden att bjuda på middag! Tack hjärtat! ♥

Sen åkte vi inom Hampus fest och sa hej till alla, sen bar det hemåt och till sängen, var galet trött.. Hade även feber då med.

Söndag, så kom Thomas (P's Fasters Man )  och Uno ( P's farfar )  och skulle hjälpa Pidden med att hugga pinne.. Sen blev det till att dra ett varv till med snabeldraken och plocka undan innan folket kom vid 16:00, då vi skulle fira Pidden som fyller 24 på onsdag. Han fick en väldigt fin present av mig måste jag säga. En mugg, en musmatta, nyckelring och en penna med en bild på "hans" skogsmaskin som jag tagit! Han verkade ganska så glad, så jag är nöjd! :) Sen kom folket och han fick mycket annat fint, en riktigt trevlig kväll blev det i alla fall :)


Så nu har jag sumerat hela helgen.

Tuudels NOODLES!



Kommentarer
Postat av: Emelie, Elin & Rebecka

Fin blogg, allt bra? :)

2011-12-13 @ 12:26:01
URL: http://fffriendsforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0