Du vet inte om det men det kommer att bli du och jag till slut!

Jag har funderat på det här med att göra en lista med saker jag borde göra innan jag trillar av pinnen.
Det är ju egentligen bara en kul grej och kanske en liten kom ihåg vad jag vill göra :)


Vad som finns på listan hittills;
  • Raka av håret, donera det?
  • Ge blod
  • Få något uppkallat efter mig
  • Dansa ensam på ett dansgolv
  • Hälla badskum i en fontän och bada
  • Bikta mig
  • Mjölka en ko
  • Uppeleva norrsken
  • Vara statist i en film
  • Få någon publicerat, ex; ett foto eller en text
  • Åka till Irland/Skottland, helst båda!
  • Se/känna öknen
  • Gå på strippklubb & gayklubb
  • Möta folk med ett leende ( kan göra under, har jag hört ) Och detta är ju inget jag bara ska göra en gång utan varje dag.
  • Skriva en låt
  • Ha en utställning
  • Få folk att skratta ( och det är också något jag tänker göra varje dag )
  • Servera i soppkök
Jag vet inte om jag kommer göra allt, men får jag chansen ska jag nog banne mig prova.
Och mer tillkommer ju såklart.


För örvigt så har jag en sån där härlig; snyggdag! idag, när man känner sig extra bra och snygg. Sånna dagar gillar vi, mer sådana dagar åt folket! :)

Hepp, nu kommer jag inte på mycket mer att skriva, men kanske slänger iväg fler inlägg under dagen.
Nu väntar jag bara på att P ska komma hit, så ska vi äta tacos ^-^ nom nom! ♥




Gammal bild, i brist på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0