Just den här dagen..

.. känner jag mig ganska värdelös.


Jag har ingen direkt utbildning mer än gymnasie utbildningen, och den kommer jag tydligen ingen vart på.
Jag vet inte vad jag vill göra, därför har jag inte läst vidare.
Jag har inget jobb, vilket jag gärna vill ha så jag kan komma någon vart här.
Jag lyckas inte ens få en praktikplats någonstans :( och hittar jag inte det snart så får jag inga pengar alls.
Och let's face it, pengar uppskattas och behövs i princip jämt!
Hade varit skönt om inte allt kretsat kring pengar, oh happy days!
Men det  lär dessvärre inte hända det närmsta.
Körkort ska jag börja med inom en snar framtid får jag hoppas.

Ibland tror jag att jag inte är bra på något eller kan något av vädre.
Men jag vet att jag kan en hel del, och jag vet att jag inte är värdelös, men så känns det just nu.

Jag vet att jag klagar och så, och det finns alltid någon som har de betydligt sämre än jag.
Och saken är den att jag tycker inte synd om mig själv, nej nej det är inte det!

Jag behöver nog bara få tillbaka min självkänsla lite grann, så ifall någon hittar den så kan ni väl lämna tillbaka den?
Eller så får jag skapa en ny :) allt löser sig, förr eller senare.




Jag letar inte medkänsla, jag behövde bara skriva av mig.
tack.

Kommentarer
Postat av: johanna moilanen

du kanske ska kolla i större vyer? börja plugga något på folkhögskolan i jämshög, då får du lite pengar, inte mkt dock.. eller kanske kolla någon större stad. du vet ... du har möjlighet att bli exakt vad du vill :)

2011-02-01 @ 15:03:42
URL: http://moilanen.devote.se
Postat av: åsamaria

Haha, Om det kommer att bli det, jag tar nog en snara och hänger mig isf (; Men du, såg du att du är bjuden på fest hos mig den 18e? PUSS

2011-02-01 @ 23:23:53
URL: http://ausaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0