Valentine's day.

Well... som Z skulle säga..

Idag, vaknade jag upp bredvid sötnosen, jag gick upp gjorde kaffe och började på delux frukost till P!
American pancakes, stekt ägg och bacon ^_^ Var väldigt gott och mättande. Och det blev mat över så hörde av  mig till Z som kom på besök och fick lite frukost :3

Och ikväll har jag varit hurtig och köpt ett årskort i simhallen, simmade 1 timme med  Karin ♥
Vi ska börja simma 4 ggr/vecka , wish me luck!



Hm, det här  med alla hjärtans dag, det handlar inte om att slösa en massa pengar på ngn man tkr om.
Det handlar om att visa uppskattning ( vilket man bör göra mer än just denna dag! ) och kärlek för sin partner eller vem man nu väljer att "uppvakta". Personlig "presenter" är finast. Ex, att bara laga en god middag som man lagt ner tid och kärlek på, skriva en liten rad, ett fotografi  eller bara  mysa! :> Det tycker jag är finast! Fast en blomma funkar ju också alltid ^_^ Förstår inte varför det ska bli sån hysteri över vad man ska köpa? Helt onödigt, men visserligen funkar det för affären och liknande som kan tjäna massa pengar på just en sån här dag..

Men personlig är bäst! Det kan man komma långt på. "Det är de små sakerna som gör det stora!" - JN


Nu ska jag sova, natti på er!

Kommentarer
Postat av: Z

<3

2011-02-15 @ 13:25:57
URL: http://transientsniper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0