Favoriter

När jag hittar en låt som jag tycker är otroligt bra så lyssnar jag på den hur mycket som helst, så nu  tänkte jag dela med mig av vad jag är insnöad på nu ^__^


Five Finger Death Punch - Far From Home [ denna låten är inte alls så hård som den verkar ]
Adele - Rolling In The Deep
Nick Jonas - Introducing Me
Secondhand Serenade - Your Call
Oskar Linnros - 25
Travis McCoy - Need You
Plan Three - Still Broken
Plan Three - Brush It Off
Collie Buddz - Now She's Gone
John Mayer - Say


Det är ungefär det nu ^_^
väldigt fin musik alltihopa, lyssna gott folk!

Kommentarer
Postat av: Z

Your call är och förblir ren kärlek! <3

2011-01-29 @ 10:29:56
URL: http://transientsniper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0