oh crap!

Nu tycker jag telefonjävlen min kan ta och hänga sig eller ngt.
Pauliina och jag hade bestämt oss för att åka till BMA idag, för att lyssna på ngt föredrag på AF.
Jag vaknar en timme tidigare öän vad jag borde, för att jag är så osäker ifall alarmet funkar.  Stiger upp några  min innan alarmet ska gå igång, gör mig i ordning och är färdig vid 8:15, väntar på att hon ska komma, funderar på varför hon inte är här? Kollar  med telefonen och det klart! jag m åste starta om den, gör det och får två sms och 1  missat sam tal -__________-' av pauliina att hon inte kan att hon blivit sjuk, hade min telefon funkat så hade jag vetat det innan jag steg upp. Skit telefon! Blir bara lite irriterad. Well well, det löser sig antar jag!

Fast vad fasen ska  man ha för telefon, eftersom  jag tydligen behöver en...?
Jag vägrar ha en iphone -_-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0