Kära 2007, jag saknar dig!





















Så såg det ut 2007 när jag och frida sms:ade ♥


under stjärnorna på kreativum  ;)


för någon märklig anledning hade jag tofflor på mig i skolan - fan vad jag saknar BF.









det var nog fan inte många hjärnceller som  användes då, men fan vad roligt vi haft!




Åh herre jösses, så nostalgisk jag blev då! Ett tu tre så ramlar jag in på min bdb och i början av 2007, så hittar jag massa bilder från skolan och andra knasiga minnen som jag så gladerligen kommer ihåg, åh lycka! Ta  mig tillbaka, bara lite grann ♥



Nina, erkänn du håller på att trilla av stolen nu? ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

jag ligger på golvet och gråter!!! <3

2011-01-11 @ 00:06:17
URL: http://justonepicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0