Juldagen/Granada/Bakissöndag

Eftersom min dator är lite seg och inte ville samarbeta med mig så får ni en uppdatering från juldagen nu :)
Middag hos mummi & ukki sen ut såhär, plus en MASSA kakor och kaffe i slutet ^-^ 
Zara var även med på "familjemiddagen" och jag tror hon är hooked for life ;) ♥

Sen var det förfest innan Granaten :D
Medans Nina, Pidden, Zara & Angela hade blivit hämtade för att åka till Granaten, så blev jag kvar med grabbarna; ´Petter-Nicklas ( bilden ), Niclas aka Jaktidioten och Hampe :) innan vår skjuts kom.
bilresan var väldigt underhållande :D
Denna bilden har en rolig historia! :>
Zara fick hicka och så sa hon kan ingen skrämma mig?
Hampe gick runt henne, och skrämde henne men hon fortsatte hicka. Så ett tu tre så vänder Hampe henne upp och ner som ni så vackert ser och skakade om henne, och så kommer en vakt och frågar; Hur var det här då? Och lutar huvudet och tittar på Zara. Hon har hicka utbrister vi och han skrattar och säger Jahaja, och klappar till Zara på röven, och alla brister i skratt xD åh, underbara moment! Hon slutade hicka iaf! ^_^ så när Hampe släppt ner henne så går han och High five;ar vakten! :D

EFTERFEST!
THIS IS HOW WE ROLL PÅ VÅRA EFTERFESTER! xD haha!

Dagen efter! Bakissöndag ♥
Denna bilden får avsluta denna helgen :D Tack för alla som medverkade!

Kommentarer
Postat av: Nina

haha underbara bilder som alltid! <3

saknar hundjäklarna nu :(

2011-01-08 @ 13:15:30
URL: http://justonepicture.blogg.se/
Postat av: FRIDA som är bäst!

hehe, nu har jag din blogg som länk från min blogg :)



nu håller jag allt koll pårej!

2011-01-10 @ 11:39:52
URL: http://itsmrtoyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0