If we didn't have stupid thoughts, we'd have no interesting thoughts at all

är fortfarade måttligt trött efter två nätters jobb. sov bara 6 timmar under den tiden. Fast i natt har jag sovit och det var behövligt, då jag inte är van med att vända dygnet sådär men det gick jättebra! ^_^
Och nu sitter jag på praktiken och "brainstormar" lite grann..

Jag har troligtvis en fotografering nästa vecka :> Hade varit fint om man kunde klämma in en denna veckan också. Men det löser sig!

Åh jag vill till Siesta! Har egentligen inte råd, men det hade varit kalaskul att åka dit i alla fall.
Mina älskade vänner Frida & Thea ska dit ifrån sthlm, och det är ju stort bud på att åka dit och träffa dem ♥
träffar ju dem alldels för sällan :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0