jag var ett loppisfynd hon ville ha nåt, och jag blev använd en gång mest på skämt.

Åkte faktiskt till Siesta! i onsdagskväll :> kunde inte låta bli. Och kom hem igår kväll..

Möttes upp av Thea, Frida och Plame ^_^ Sedan träffade jag Anna & Helena på campingen :)
Jag har haft det så bra, sjukt kul att träffa massa fina människor.
Och konserterna ska vi inte tala om hur underbara var inte dem då? Åh. Har fortfarande massa dans i benen.

Jag såg;
Her Bright Skies , Plain White T's, Adept, The Kooks [ som vi för övrigt träffade efter vi varit och handlat på Netto i Torsdags men mer om det sen ^^ ] The Ark, Marcus Price & Carli, SMK, Sahara Hotnights, Oskar Linnros, The Sounds, Rebecca & Fiona, Håkan Hellström, Ane Brun, Adam Tensta och Daniel Adams-Ray!

Åh, så jävla fina och bra! Och så många bilder som jag tagit dessa dagarna, helt sjukt. Och väldigt många bra med måste jag säga. Galet nöjd. Ska väl börja gå igenom dem så smått och sedan redigera lite grann, sen slänger jag upp ett gäng här!

Och min systerliten var även där, kom en sväng i fredags och en sväng igår :) Så jag slapp åka tåg och buss, fick åka hem med henne, pappa och jessica! Tack ♥

Jag var lagom skitig igår, fyfan. Mina kära ljus turkosa skor är numera, gråa. Och jag har  bränt mig, tro fan att jag bränner mig fastän jag smörjar in mig. Well, allt har varit awesome i vilket fall som!


Bilder kommer sen, puss så länge! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0