, monday morning came too soon, its entering my forgotten room

Varit ute och gått halenslingan med Karin, var väldigt uppfriskande måste jag säga :)
Jag köpte en liten överraksning åt mami, för hon verkar vara så nere :( hoppas hon blir lite gladare i alla fall!

Åh, det kliar i fingrarna, jag vill fota :>
Måste bara hitta någon som är villig och tillgänglig ^_^
Och såklart är dte ju bra att ha en idé också.


Haha, igår fick jag en fråga jag aldrig fått innan; "Vad kostar du?" Haha, lite roligt, men det handlade bara om ett litet projekt jag har framför mig, som jag hoppas går bra.

En annan kul grej jag fick höra i fredags; äsch, du är inte så hårig!

Haha, jaja.. Nej nu ska jag laga mat ^_^

Pusshejs så länge.

Kommentarer
Postat av: Anna

me 2, far mig att tanka pa dig! <3

2011-03-07 @ 22:41:40
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0