Movits! Movits!





Snygging Carro!




Ett tu tre så var Jason på Scenen :D Riktigt trevlig överraskning.




Hitta Jason ;)






Movits! grabbarna.



Vakterna på Babel kan dra, så vi tog våra jackor och drog. Så vi hittade någon liten affär och köpte mat och godis :D På bussen så kune inte Carro vänta länge, så hon började äta och sen upptäckte hon att hon hade sölat ner sig :) Haha! Sötnöt.


Sen på något vis lyckades hon snurra in väskan i halsduken, haha!

Men jag tackar för en trevlig kväll, den var förträfflig, om man bortsett tjejer som viftar med händerna och slänger med sitt långa hår, svettiga killar som är 3 meter långa som har en rumpa som i princip hade kunnat skalla mig.. Och vakter och folk som är hemska..

Movits! var en timme sena :( Men det gjorde inget eftersom spelningen var lovely! Inte en människa kunde stå stilla, helt sanslöst underbart! Och sen att Timbuktu dök upp på scenen var bara ett plus!
Dock är jag inte helt såld på den nya skivan ännu, men jag gillar; "Vad dom än säger", "Na Na Nah" och "Sammy Davis Jr". Gamla plattan är mer dansvänlig men när det släpper den nya på spotify kanske jag hittar ngt mer jag gillar :>


Kommentarer
Postat av: Anna

ny tat?! puss

2011-03-22 @ 04:51:30
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0