Well, you don't have to like me..

Jag har lagt märkte till en sak, folk tycker inte om mig.. Inte från början i alla fall.. Fick höra det senast igår, jag är inte förvånade, har hört det innan.. Jag är uppkäftig och rapp i käften.. Men det står jag för! Jag tänker inte vara någon dörrmatta när någon säger något elakt till mig, så är det bara..

Första gången jag hörde detta, var ifrån en nuvarande gammal klasskompis, när hon insåg att vi skulle börja i samma klass, suckade hon djupt och tänkte; åh nej! inte hon! Just för att jag var högljudd och uppkäftig, men det var jag bara enbart mot folk som ville mig illa.. Men sen ändrade hon uppfattning om mig, hon talade om detta för mig, och det uppskattar jag :)

Men det är troligen en försvarsmekanism, och vill folk tycka illa om mig, FINE! :) Jag klara mig utan er, men folk har även sagt det när det väl börja känna mig så tycker dem om mig.. Att jag faktiskt är ganska rolig och trevlig..


Jag trivs att jag är som jag är och oavsett så lär du gilla mig till slut ;)

Kommentarer
Postat av: andrea

Du som e´så kul...! :)

Men jag känner igen det där...

Har också fått höra liknande kommentarer.!

- Man måste känna dig för att tycka om dig..

- Du verkar argsint o snobbig om man inte känner dig..

Trams..! :) Jag är ju bara som jag är, snäll.. ;)

2011-03-20 @ 19:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0