återanvändbart materail session 2.

Runt 15.20 tiden drog jag mig bort till Nordenbergsskolan igår för att möta Freja, under tiden jag väntade på henne pratade jag strunt med Z i telefon :*
Freja mötte mig, vi drog till Jakob, som har en massa mysiga hundar :> Efter Freja fått lite mat i magen började vi jobba på klänningen, med hjälpa av min fantastiska assistent Jakob ^__^
Och nu tänker jag inte spoila allt utan bara visa lite granna :>
Såhär blev klänningen..





Stackars Jakob fick springa runt med min Ullaredskasse med grejer i.



Tejp tejp och lite mer tejp!

Och så måste jag bjuda på en kärleksfull bild på Jakob och Freja.

Ska kanske tillägga att Freja och Jakob inte är ett par. Bara väldigt söta.

Tack för en awesome eftermiddag :3 ♥ Tack till er underbaringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0