detta fält måste fyllas i

redigerade ett gäng bilder på Freja idag och jag måste bara säga att jag dör lite inombords så AWESOME dem blev! Har en absolut favorit, den är sjukt snygg om jag får säga det själv * stolt fotograf med världens största leende *  Åh jag vill bara slänga upp bilderna nu men jag ska banne mig hålla mig, fast det är svårt. Ska ju som sagt skriva ut favorit bilderna när alla sessionerna är klara och sedan ska dem hänga upp på Växtverket, söndagen vecka 25 och hänga där en vecka, jag är så peppad och jag känner att det går bra nu :)

Måste bara se till och fixa resten av mina återvinningsprojekt, har inte SÅ mycket tid kvar, då veckorna bara springer förbi -_-' Well, det löser sig ^___^ Jag måste bara tillägga att jag har väldigt fina vänner som ställer upp på mina tokigheter ♥

Yup, ner till simhallen snart. Sedan bänka sig framför tv:n för favorit programmet; Criminal Minds!


Pusshej så länge.

och btw, övergivna hus/byggnader/ställen - vet ni några säg till för bövelen! ^___^ ni gör i så fall min dag!



bjuder på en bild jag tog i söndags, då jag spenderade hela dagen i Ronneby :> jag vill bosätta mig lite i ronnebyparken, den är så fin. Jag vill också att olofström ska ha en sån fin park.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0