ett måste!

Ett måste inlägg;

Leta igenom Hannu Turpeinens bilder och fann denna;



Åh, byggnaden till höger, den stora bruna. Jag kommer så väl ihåg den.
När mamma var liten var det tydligen en pub där, eller liknande. Och när jag var mindre så på hörnet så var det en Friser Salong - där det hade en halv Bubbla ( bilden bubbla då ) inkörd igenom väggen, astufft! Det var såklart bara utsmyckning men det var ju så häftigt! För övrigt så var det där jag och min mamma gick och klippte oss, Och i "framsidan" av byggnaden så hade Filmgiganten flyttat in. Älskade just denna byggnaden, jag tyckte redan som liten att den var fin och blev ledsen när den brann ner :( Jag minns datumet men inte året, 20 April vill jag bestämt tro att den brann..

Åh, underbara nostalgi.

Måste leta upp mer gamla bilder av Olofström ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH! Jag minns den bubblan! HAHAHAHAHA :'D

Vart tog den vägen? :'c

2011-06-16 @ 21:28:25
Postat av: Meridiana

Byggnaden brann ju ned :(

2011-06-17 @ 11:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0