nervöst och inspirationslöst :(

usch, tiden rinner iväg och jag har tappat lite inspiration :(
jag ska hinna en massa saker, fota alla dessa underbara människor som ställer upp :) Men jag får tänka positivt och det kommer gå bra, måste bara hitta plats att vara på det är nog mest där skon klämmer :( bah. Och sedan när man har bestämt något med någon så gör den personen inte som man kommit överens om, gör det hela lite mer nervöst..

Måste komma på hur jag ska göra alla dessa outfits också, jag jobbar ju inte med det lättaste av material, haha! Det ska ju gärna se lite snyggt ut också, men det löser dig.

Som tur finns det så snälla människor som ställer upp att bidra med materail till mig :) Exempelvis har jag fått bubbelplast från Jennifers presentbod, och från Biblioteket :) Och sedan har jag fått lov att ha lite papp/kartong från Växtverket. Och tidningar och gamla telefonkataloger har jag också fått från Biblioteket. Tur att det finns så hjälpsamma människor.

Nehej, om man skulle fortsätta brainstorma lite, känns lite trist att sitta instäng på ett rum med en datorskärm framför sig, hade varit skönt att ha någon att bolla ideér med också, visserligen så är min mamma en stoor hjälp, och det är jag tacksam för :) Men ja, det SKA gå, banne mig.
* peppar mig själv *

För övrigt har jag hittat en rolig stol, som jag vill ha :> haha!


Hur tuff är inte den då? :D


Kommentarer
Postat av: Nina

Du har ju en massa, massa ideer om någon! :)

Skulle vilja bosätta mif i ditt huvud någon dag eller två ;)

2011-05-18 @ 12:53:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0