small update.

Liten uppdate;
I Måndags följde jag med familjen Hildingsson/Lexell till Tollarp, medans Jimmy & Carro kollade på bil, så fick jag mysa med deras dotter Wilda, sötaste tjejen någonsin. Man blir så otroligt glad av den ungen. Mycket trevligt, tackar!

Jobbade natten mellan Måndag och Tisdag, gick väldigt bra faktiskt :) Så skönt att få jobba lite.
Och i natt fick jag ett sms, om jag kunde jobba Torsdag natt, och det tackade jag självklart ja till :D
Så idag tänkte jag försöka vända på dygnet lite grann, i förebyggande syfte. FÅr se hur det går, kanske somnar tidigt i alla fall, haha.


Hm, just det ja! Var ju på bio i lördags, Iron Sky - sämsta jävla filmjävlen jag sett. Pauliina och jag gick där ifrån INNAN den var slut. Så dålig vart den. Jisses.


Yes, idag blir det tvätt och upp till mormor och morfar en sväng, sen blir de ner till simhallen och simma lite med barnen :)


Om någon har något bra förslag på vad jag kan hitta på ikväll för att vara uppe så länge som möjligt ikväll, så bereätta det vetja! :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Kolla på film?

Redigera bilder?

Söka runt olika fakta på nätet?

Forum?

Tv- serier?



Ja sånt får mig att stanna uppe längre... ;)

2012-04-25 @ 11:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0