It's knottypoppy!

Haha, systerliten döpte om knottyphoto till knottypoppy. vilket är ganska kul :3 haha.
samt en statusuppdatering jag hade i förra veckan, då jag skrev;
 
" - mutta minä olen ja elän ja hengitän." vilket betyder, men jag är, lever och andas. och då var min kära syster så rackarns fyndig; "Mutta och öl i hängmattan" haha. knäppgök ♥
 
Påtal om ingenting, jag ÄLSKAR snö. det är så fantastiskt vackert, och underbart. känns så mysigt att gå ute och det snöar lite grann, så fryser man lite så får man komma in och mysa ner sig under en filt med en kopp te - kanske tillsammans med någon [ hög mysfaktor, mhm ] visst jag förstår att snö orsakar så mycket problem också, men jag är väl lite av en optimist och försöker se det vackra i allt..
 
 
vet egentligen inte varför jag skrev detta nu, men ja i brist på annat antar jag. haha. trams meridiana :3


Åh, musikhjälpen ♥ äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0