nedräkning..

dagarna går så vansinnigt fort, vet inte vart tiden tar vägen..?
i vilket fall som så lämnar jag Sverige om ca 10 dagar ( tror jag ) ..
Känns både underbart och hemskt på samma gång. Jag får fira min 23års dag / Julafton / Nyår ensam, vilket är jätte märkligt.. Fast jag tror systerliten har ganska stora planer på att komma och hälsa på, så kanske inte blir helt ensam i alla fall :) om jag har tur.
 
får se till att träffa folk innan man åker :) har redan bokat nina, pauliina och kanske freja. Och kommande helg ( sista helgen i Sverige för i år ) så ska jag jobba natt mellan fredag-lördag, vilket är awesome. Sen får man ju se vad som händer resten av veckan. Ska nog har en liten "för"julafton hos pappa, så jag får lite av julkänslan i alla fall.

För övrigt har jag kommit på mig som en sån människa som inte gillar jullåtar, jag fixar bara inte det. Visst det låter mysigt men inte när man börjar redan i Oktober/November.. I december är det helt godkänt! Men det är inget jag väljer att lyssna på, det är ju ALLTID samma låtar, men i nya versioner.. Heja! Så nej tack, klara mig ändå :)
 
 
Snart är denna dagen slut, äntligen. Har fixat dagen hittills och tänker inte förstör det nu.
Tur nog har jag träffat systerliten och Zara idag, som får mig på andra tankar :)
Oh well.. Jag ger upp för idag :)
 
Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0