tisdags poesi.

" Älskade, när jag ser dig gör det nästan ont i själen. Då jag vet att det omöjligen kan bli något mer än det vi har och har haft. Jag älskar sättet du är på, och hur du får mig att känna.
Du som är så fantastisk och förbannat underbar, vet inte själv om det. Jag önskar du kunde se dig igenom mig.

Jag lever idag, vi får se i morgon. Igår är ett minne blott. Jag ska sprida så mycket kärlek och så många leenden jag bara kan under min livstid.

Min kärlek till dig är lika äkta som luften jag andas.
Jag behöver dig för att fungera och även om du är där så är jag ändå ur funktion. "

 

Något jag tydligen slängt ihop och glömt bort. Hittade det bland mina dokument, var ju kanske inte alls så pjåkigt..
Ingen aningen om vem jag tänkte på när jag skrev det, om jag ens tänkte på någon. Oavsett kände jag för att dela med mig av det :) Håll till godo mina vänner.

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0