And I’m breathing slowly like you said to do when you had lost control my head spins from god's winds that carries you away from me

nu tänkte jag ladda mitt pluskonto med en massa minnen som tar mig tillbaka till en tid som jag saknar.




Var tvungen att slänga upp denna, då den fick mig att börja skratta.




















<3





Måste älska denna bilden på Emelie, detta var då hennes snygg-look! ;) höja på ögonbrynet.





Tappert nog försöker vi lära oss Studentlåten :3






<3






Vi leker en lek, där man ska ta ett papper och där står ex. finger mot näsa och då ska ma göra det.
hysteriskt kul.

















jag vill se filmen! :D




















<3 nu är pluskontot färdig laddat för ikväll! tack bf 05-08, ni är guldvärda.


Kommentarer
Postat av: Nina

Alltså... man gråter lite! <33

2012-02-08 @ 19:06:01
Postat av: Emelie Jönsson

Åhhh!! Vilka underbara bilder!!! Vilka minnen man har!! -v-

2012-02-10 @ 00:25:06
URL: http://joenssonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0