hur mår du?

har haft en klump av oro i magen sen igår morse.
det är ganska ovanligt, då jag inte bekymrar mig allt för mycket om sånt :/ det brukar vanligtvis bara försvinna..
och just detta känns lite extra jobbigt, och vet inte vad jag ska göra med känslan.
om jag kanske behöver filtrera känslorna med någon, att bara få säga allt som behöver sägas, så jag får ut allt som behöver komma ut. så det inte ligger och gror till en allt större klump.
dock vet jag inte alls vem jag ska prata med, jag vet inte vem jag ska filtrera allt med.
det kommer troligen bli en massa tårar för de är sån jag är, väldigt känslosam och har svårt att hålla tillbaka tårarna.
jag vill prata med någon som kan visa lite medkänsla i det jag säger, och krama mig när jag behöver det.
som säger rätt saker vid rätt tidpunkt, en som bara lyssnar och som försöker förstå mig.

det hade varit så skönt.. att bara få ett sms där det står; hur mår du?
ett sms där det finns en känsla och en tanke bakom. inte bara en vanlig trevlig fråga.
utan någon som faktiskt vill veta hur jag mår.









Kommentarer
Postat av: Palle

bby. Du vet att du kan snacka med mig när du vill&behöver <3 .__. Jag är himlans dålig på att höra av mig, men du ska veta att jag finns här. Always!

2012-02-22 @ 16:29:25
URL: http://kattsvans.blogg.se/
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Hoppas du får en riktigt bra fredag :) Här stormar det som tusan men hoppas de hinner gå över till morgonen gryr, vart sånt härligt vårväder hela veckan så vore ju typiskt om de försvinner bara för de är helt

2012-02-24 @ 02:35:47
URL: http://HTTP://LAVALI.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0