Ombre.

igår var en knasig kväll med massa märkliga och härliga konversationer.
petra, ellinor och jag diskuterade hur man skulle få fräknar, då jag tycker de är så snyggt.
och det kokades kiwi och stektes kiwimarinerade ägg. Och de kokade kiwisarna som hade massa kryddor och grejer i sig, smakade märkligt nog äppelmos ;o  ( ja, jag var tvungen att smaka, other wise, you'll never know. Haha! )

har även massa fina videoklipp från gårdagen som jag tänkte slänga upp senare, eller i morgon.


men påtal om ingenting funderar jag över att färga håret lite grann. Ombre style.
som de flesta vet har jag tokrött hår ( lovelovelove it ♥ ) så tänkte jag ifall man skulle bleka topparna lite lätt sådär. är grymt sugen på det, men tanke på hur snyggt det är och enkelt.. jag får ta mig en funderar och så får vi se ^__^


hej så länge!


Update;



såhär får du fräknar :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0