Well .. i don't know.

Jag önskar verkligen, innerst inne att jag visste vad jag vill göra.. Vad jag vill jobba med, vad jag vill plugga.
Jag avundas dem som går i 9:an som ska bestämma vad dem ska gå för utbildning och vet det!
Som Pidden, han visste vad han ville göra, och gjorde det.
Jag är så glad för hans skull, och stolt över honom. Önskar bara att jag visste vad jag ska göra av mitt liv, det är inte så enkelt.

Jag vet inte vad jag vill göra, har varit inne på olika spår, men har fastnat.
Samtidigt ångrar jag inte mitt gymnasieval, absolut inte. Jag lärde mig så mycket och har stor användning av all den lärdomen idag.


Hade varit väldigt betryggande och skönt att ha en framtidsplan vad det gäller jobb, jag vill inte sommarjobba resten av livet, men jag tar det jag får. Bättre de än att inte göra något alls, tycker jag i alla fall..


Jag får ta och sitta ner med mig själv och ta reda på vad jag verkligen vill göra.
Allt stöd jag kan få uppskattar jag.  Detta kan bli knepigt.



Kommentarer
Postat av: Carolina

Du är inte ensam om dom tankarna!

Jag önskar också att jag kunde komma på vad jag innerst inne vill bli. Hade jag gjort det hade jag gärna pluggat o haft mig. Men jag vet inte vad " jag vill bli när jag blir stor" ;)



Jag vet i alla fall vad du har talang till att bli, FOTOGRAF :D

2012-02-04 @ 15:05:48
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Nina

Man blir nästan aldrig det man helst av allt vill bli, inte alla gånger iaf.



Se på min mamma - ville bli bibliotekarie - blev volvo.

Bror - pluggade skog - blev volvo.



Jag - pluggade barn och fritid - hatar barn...



Så ta något du kan tänka dig att jobba med som en början så man har en fast grund att stå på och komma igång på och sen kanske läsa distans utöver arbetet, det är så jag ska göra :)



Hoppas det löser sig för dig <3

2012-02-06 @ 18:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0