Too hype for the world.

Var på möte ang, sommarjobb och jag ska på utbildning i två dagar nästa vecka :> woho!
Det är innebär att vara simtränare .. UTOMLANDS! :D woop woop. Jag är så taggad, det kommer bli så roligt, om det går bra på utbildningen. Håll tummarna för mig söta ni! ♥

Dock, måste jag plocka bort ALLA piercingarna, make me a little sad :(( Men vafan, det går att göra om dem ifall det skulle vara så. Men har ALDRIG känt mig så naken som jag gör nu.

Man kan bli placerad var som i rhodos, cypern, mallorca, gran canaria, kreta, turkiet eller bulgarien :3
Då bor man på Blue Village hotell, det ska bli så spännande. Älskar vatten och tycker om barn så jobbet är som gjort för mig ^_____^

Galet peppad. Nehej, men nu ska jag kila.

puss på er.

Kommentarer
Postat av: Palle

Låter superkul! :D håller tummarna för dig Synd att jag inte gillar barn så pass mycket att jag orkar jobba med dem, annars hade jag också ansökt om det jobbet :o

2012-01-09 @ 15:51:52
URL: http://roaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0