<3

igår kväll låg jag och tänkte tillbaka på saker som fick mig att le.
vår första kyss, hur knasig den kvällen egentligen var, hur förvånad jag var över att det ens hände.
hur arg jag blev på dig när du skrattade åt mig, och hur glad jag blev när jag såg smset du skickade när jag hade kommit hem :3

hur vi bestämde "dejt" och hur nervös jag var den kvällen den 9 december 2006.
du kom och vi kollade på världens sämsta film ( som min mamma rekomenderade, never again xD ) haha.
jag minns vad jag tänkte; händer det inget nu, så händer det fan inget.
vi gick ut lite grann och tog en nypa luft, och mycket riktigt inget hände, hoppet försvann och vi gick in igen för att fortsätta med film.
när du satte dig i fotöljen istället för i soffan hos mig, hade mitt hopp dött, totalt.
efter en stund ser jag i ögonvrån hur din hand sakta men säket letar efter min, vädligt sakta.. skrattade lite för mig själv och tog tag i din hand för att bli av med den pinsamma stunden.

jag log inombords. sen har jag en minneslucka, kan vara för att magen var full av fjärillar.

jag var fullstädigt förvirrad och hela jag bubblade med känslor.
dagen efter förstod jag att det var vi, och jag var lyckligast i världen ♥


minnen som får mitt hjärta att slå några extra slag.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Mysigt!! :)

2012-01-26 @ 21:20:44
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0