A little bit of more goes a long way, A little bit of right goes the wrong way



good, yes.




jag har tänkt mycket på det där med musik och vilket humör man är på.
är du nykär och glad så hör du BARA sådana låtar, är du ledsen och allt är skit så hör du BARA sådana låtar.
och så vidare..
Och jag känner ju att det är så, haha. lite små knasigt egentligen.
Nu menar jag inte att denna låten har ngt med just detta att göra eller hur jag mår, gillade bara den.
Min kära vän Pauliina introducerade mig till denna :)

Om ni tänker efter så tror jag att det här med musik och humöret stämmer in på de flesta människorna :)
behöver inte ens vara låtar du själv valt, kan lika gärna vara på radion eller att du shufflar igenom en låt lista.

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Åh tack så jättemycket! Vad glad jag blir att du gillade den! :)

2012-03-23 @ 19:19:03
URL: http://julielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0