ants. everywhere.

Sådärja, nu har jag sökt destination inför sommaren :)
Det blev dessa önskemål, så får vi se vad chefen säger.
  1. Cypern
  2. Mallorca
  3. Turkiet
Cypern var så fantastiskt bra för mig. Åh, kunde nog inte må bättre när jag var där. Underbara ställe, med fantastiska människor. 
 
 
För örvrigt, det är myror ÖVERALLT, inte nog med att dem springer maraton över datorskärmen. Råkade döda en på skärmen idag, så skulle jag torka bort den tillplattade plutten, och den gick inte bort. Och vet ni varför? För fanskapet är på insidan. Så nu har jag en fin död myra på insidan av min datorskärm. Toppen :P Jag avsyr myrfanskapen, end of story. Haha, oh well.. Jag är inte bitter minsann..
 
 
Update om hur jag har det..
Jag har det bra, har en duktigt ful baddräktsbränna dock, men ja.. Får jobba hårt för att bli av med den. Den är inte nådig vill jag lova.. Usch. 
Simskolan går utmärkt, får skratta en hel del. Vissa barn är ju för goa, jisses. 
Teamet jag jobbar med superhärliga och fina :) 
 
 
Jag har hittat en ny obsession för övrigt; 
 
Så rackarns gott, försöker för övrigt inte äta så mycket godis, så då funkar detta bra.
 
Bilder från utflykten härom dagen ska ni med få :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0